Melodifestivalen


Jag såg Melodifestivalen tillsamman med två sjuttonåringar. Jag kan rapportera att det inte bara är fjortonåringar som tycker Erik Saade är så-å sny-ygg. Det tyckte även sjuttonåringarna. Själv höll jag på anständigheten och hejade på Danny.... Gemensamt kom vi överens om att Sverige inte behöver skämmas i år. Vilket varit nödvändigt vid minst ett specifikt tidigare tillfälle....

Även om jag gärna hade sett Danny som vinnare måste jag säga att den här sångerskan och den här sången går rakt in i mitt hjärta. Jag får tårar i ögonen.

3 kommentarer:

Jess sa...

Sara Varga är snygg och har en bra röst, melodin är fin, men texten är jag inte förtjust i.
Själv hejade på Loreen, fast hon var ju inte med i går så då fick jag heja på Danny och titta på Brolle! ;)

Mamma med ambitioner sa...

Hos oss hejades det också på Eric Snygge Saade. Lillebror har så klart redan börjat träna in den nya låten. allt som oftast används hårborste eller tandborste till mikrofon. Ha en fin Onsdag min vän. Kramis

anna sa...

Jag älskar denna låten och hennes röst ja typ hela hennes uppenbarelse, tokigt eller...
kram