Blogging with a purpose

För en tid sedan fick jag, med en smickrande motivering, denna utmärkelse av Poppins. Nu vill jag lämna utmärkelsen vidare.

Blogging with a purpose. Bloggande med ett syfte.

Ni som tar er tid att läsa vad jag skriver har säkert förstått att jag tycker om ord, tycker om att leka med ord. Ord är underbara. Ord kan användas till så mycket. Orden är mina bästa vänner.

Därför vill jag ge utmärkelsen till några bloggare som, i mitt tycke, använder orden på ett fint sätt. De använder dem till att berätta en historia och de väjer inte för att använda även de svåra och tunga orden. Samtidigt förmedlar de med sina ord massor av glädjefyllda stunder.

Dubbelörnen, Lantluft, och Eva, Whisky & champagne, tack för att ni delar med er av livet. Jag hoppas att ni vill ta emot utmärkelsen.

Egentligen har jag nog tre utmärkelser till att dela ut. Jag hackar dem i små bitar och strör ut dem över alla er andra som ger av era ord, er tid och era liv till oss andra. Tack.

4 kommentarer:

EVA / whiskyochchampagne sa...

1000 1000 TACK VÄNNEN !!!
Jag blir alldeles rörd...
Jag hoppas på nåt sätt att kunna hjälpa nån vidare i livet med de beskymmer jag har, men smatidigt vill jag ju inte att folk ska tycka synd om mig !
Jag tar emot den stolt och glad !
Tusen tack igen och trevlig helg !
***
KRAAAM EVA

Johanna sa...

Åh vad du skriver fint om dina vänner. Blir alldele rörd. Saknar dig på min sida. Jag hoppas att du har det bra och önskar dig en fin, solig helg!

Kram

Dubbelörn sa...

Tack vännen, fr hjärtat mitt ett innerligt tack...Blir helt stum när jag läser dina vackra ord.

Känner nog som Eva, att jag vill försöka hjälpa människor att inte värja sig för det sorgliga. Livet är glädje o sorg o det måste även få synas i mitt skrivna ord...

Gissa om dina ord värmer extra... *ler*

Varmaste goaste kramen till dig

Poppins sa...

Vilken härlig motivering till att dela ut utmärkelsen!
kramar