Stormvind

Jag har fått två nya läsare på min blogg.... Välkomna Skrotis och Jojjo Gugga. Det tog ett år men nu har jag bjudit in storasyster och lillasyster till bloggen. Jag måste erkänna att jag var riktigt nervös innan de fällt sitt omdöme. Men nu har jag fått godkänt, ja t.o.m. väl godkänt.

Jag har också släppt lös en naturkraft som inte går att hejda. En kvart efter att lillasyster börjat läsa hade hon skapat en egen blogg - den hittar du här. Och har något yrväder svept förbi och kommenterat hos er så är det säkert en glad och ivrig elvaårig lillasyster. (Hon skriver att hon är tolv, men om ni lovar att inte berätta det för någon så skvallrar jag om att hon bara är elva än så länge.)... Lillasyster har ställt väckarklockan på sex i morgon bitti för att hinna läsa alla kommentarer innan hon går till skolan. Ni kan väl.... Jag menar hon skulle bli så besviken om.... Ja, ni förstår nog vad jag är ute efter.

2 kommentarer:

Poppins sa...

Ja, du, vem vet vilka naturkrafter som har släppts lösa. :)
Och jag har förstås redan varit inne och hälsat på min "systerdotter".
kramar

Dubbelörn sa...

Så roligt att du blev godkänd *skrattar*. Av någon underlig anledning så är man mest rädd för de närmaste kritikerna ;)

KRamar