Påsklov

Vi har haft påsklov. Storasyster, lillasyster och jag. Vi har varit i London. Hos våren.

Får flickorna följa med dig, frågade vännerna när de hörde att jag skulle åka till London. - Nej, sa jag. Det är jag som får följa med dem.

Storasyster och lillasyster älskar London. De har total kontroll exakt på vad som skall beses, ätas, upplevas och framförallt shoppas i London. De kan t.o.m. tunnelbanenätet utantill.

Vi har gått och gått och gått. Tills mina fötter var blodiga. Och shoppat och shoppat och shoppat. Tills alla resväskorna var fulla. Tills vi skämdes. Lite..... 

Den närmaste tiden blir inga djupsinnigheter skrivna på denna blogg. Nej, här ska bara skrytas med alla shoppingfynd.

Ovan; Tower Bridge, London Eye och Buckingham Palace.  I förra inlägget; Tower of London.

7 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Låter som en helt underbar trip med tjejerna :).

Du får gärna vara både lättsam o skrytsam ;). Vill gärna se vad ni fyllde väskorna med :D.

Varm kram

Jess sa...

Vad mysigt med en resa till London med flickorna! Fina bilder!
kram

Suzan sa...

Det låter underbart med både vår och shopping.

Kram Suzan

Karna sa...

Åhhh så herlig, jeg hadde kjøpt flybilletter og bestilt hotell til 8. mai.....men så kom det en invitasjon i posten, så turen til London er desverre utstatt...buhuuuu...

Cilla sa...

Vilken härlig resa.. liksom din blogg!!
Återkommer gärna!!
Trevlig kväll / Cilla

Poppins sa...

Suck, I love London! Kan åka dit hur många gånger som helst, tröttnar aldrig. Det finns så många sidor av London att upptäcka, så många gator att vandra på och så många museer att besöka.

anna sa...

Jag älskar London!
Dina flickor verkar ha koll på läget när det gäller skor, haha
Besökte ni Camden town?

Har en award till dig på min blogg
kram anna