Tre "E"

Det är lördag idag. Har Du haft en bra lördag? Det har jag. Tycker jag. Jag har....

- ätit lång frukost med storasyster och lillasyster och glatt mig åt att storasyster är hemma över helgen.
- gått på  hundpromenad med min fina vän E i knarrande snö och angenäm vintertemperatur.
- druckit te tillsammans med samma E. Och surfat runt bland hotellen i London.
- tagit en snabb sväng till storasysters bästa vän E för att lämna en blomma och gratulera på 20årsdagen.
- spenderat en timme på gymmet med rodd, fem kilometer löpning och en kilometer rask promenad som nedvarvning.
- lagat och ätit middag tillsammans med lillasyster och hennes goda vän E.
- plockat undan den sista röda ljuslyktan och vissna amaryllisen.
- konstaterat att jag ska införskaffa en blå lampskärm i morgon.

Nu ska jag dricka mer te, välja vilken ljudbok jag skall lyssna på härnäst (halvvägs in i "Felicia försvann" är jag beredd att ge upp) och dregla lite över vackra lägenheter. Sedan är det dags att åka och hämta lillasyster.

I morgon tror jag det blir en bra söndag.

Det här är ett av hotellen vi tittade på.
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en härlig lördag!