Adjö...

Adjö allesammans..... Som några av er redan vet så har storasyster, lillasyster och jag flyttat. Vi bor numera här. På hotell Burj al Arab i Dubai. Ja, förhoppningsvis hittar vi en egen lägenhet snart.


Men så dyrt som allting är här så har vi inte råd med internet. Och utan internet - ingen blogg. Därför säger jag tack och adjö till er alla som brukat läsa och kommentera här.

Förresten. Önska mig lycka till. I morgon ska jag ta mig an ett riktigt Mission Impossible. Jag skall klättra på fasaden till Burj Khalifa. Världens högsta byggnad.
Tingeling!

3 kommentarer:

Jess sa...

Inte illa så här en helt vanlig första april! :)
kram

Dubbelörn sa...

Underbart för er! Vilken härlig start på månaden, kan inte bli bättre... :D

Varm kram

Anonym sa...

Vilken tur att det är första april - annars hade jag blivit ledsen! :)
kramar från Poppins