Femårsjubileum

Idag är det exakt fem år sedan jag skrev det första inlägget här.

När jag ser tillbaka på de senaste fem åren har de å ena sidan gått otroligt fort men å andra sidan innehållit tillräckligt mycket för det dubbla antalet. Mitt liv har förändrats radikalt under de här åren. Det som ser bra ut är inte alltid så bra. Och det som kanske vid första ögonkastet inte förefaller så bra; kan ibland vara oändligt mycket bättre.

Nog med kryptiskheter nu. Hurra för Tingeltangel & Ingentingel på femårsdagen! Följ gärna med mig även de kommande fem åren. Jag har en stark känsla av att de kommer att bli minst lika innehållsrika.

8 kommentarer:

Mamma med ambitioner sa...

Grattis finaste Jenny.
Jag är så glad att du fortsatte blogga trots tråkigheter. Jag håller helt med dig. livet är inte alltid som det verkar. Hoppas att du får ha det super bra och att sommaren snart kommer så du kan ta vid där du slutade i sommarstugan.Din blogg var en av de första jag läste och kommenterade i. Det håller i sig och jag klickar in till dig titt som tätt. Vi har givit varandra många fina råd och säkert skrattat gott åt div inlägg. Din stil lockar mig och din syn på livet glädjer mig. Be flickorna ge dig en bamsekram från mig.
Kristina

Mamma med ambitioner sa...

Inget ris med fjädrar här heller. Barnen är förstora och det tackar jag för hihi. Det står en vas på mitt matbord med några kvistar kastanj. Jättefint.
Kram igen

Poppins sa...

Ett stort grattis, min syster i bloggvärlden! Tänk att vi firar 5 år exakt samma dag! Och att vi kanske är födda samma år.
Jag är glad att du skippade Dubai och ser fram emot många fler finurliga inlägg på bloggen.
många kramar från Poppins

Vilda tankar! sa...

Fem år är en lång tid och så kul att ha inläggen på bloggen att också kunna titta tillbaka på.
Alltid kul att kika in här. Kluriga funderingar blandade med små inrednings eller mattips.
Dina tjusiga silverägg har jag liknande.
jag får ta och visa mina jag med.

Grattis på fem års dagen (dagen efter blev det nu)
Och kul att inspirationen & ambitionen att fortsätta finns kvar!
Kramar från Monica

Jess sa...

Grattis till fem år!
Att ha en blogg är ju nästan som att ha en dagbok fast roligare!
Jag kommer hänga med här ett bra tag till! Bäst för dig att fortsätta blogga alltså!
kram

fia sa...

ååååå 5 år redan...
ja livet går upp och ner och e bra å ibland lite mindre bra!
men jag blir alltid lika glad när jag kommer in här, åå ibland lurad oxå :)

Nä fortsätt att blogga i minst 5 år till, fina du <3

stora påskkramar från mej och tack så mycket för dina värmande ord

Anonym sa...

Hej jag hoppas så du låter din blogg ligga kvar du har så mycket fina bilder o inspiration i livet som jag tar tillmig.
all lycka i livet önskar jag dig
Kram
Eva

Braindumps sa...

i reading your blog post its very interesting and awesome thanks for sharing this post.