Sommartider, hej, hej, sommartider....

Syns jag inte till här vid min bloggplats beror det troligen på att jag är ute och njuter av den svenska sommaren. Jag kanske är i Stockholms skärgård med båten; badar, solar och metar abborre. Eller så rensar jag ogräs i trädgården och ser fram emot ett glas vin på altanen när arbetet är över. Eller så har jag lämnat östkusten till förmån för västkusten och sitter på balkongen till svärfars sommarhus och spanar mot Smögen. Eller så är jag här och shoppar vackra saker. Men regnar det så dyker jag säkert upp vid skrivbordet.


Jag önskar er en underbar sommar. Jag blir jätteglad om Du som tittat förbi skriver en rad.

9 kommentarer:

Lotten sa...

Vad trevlig bloggplats du har ;-)

Ha en underbar sommar du med!

Stina sa...

Snyggt!

Kramis

Poppins sa...

Hej vännen! Låter som du ska ha en underbar semester. Sköt om dig så hörs vi lite då och då under sommaren.
Kul att få se din bloggplats. Snyggt och välstädat.
Ser fram emot några rapporter från ditt sommarliv.
Kram

Lynetmor sa...

Hei, ønsker deg en god sommer :-)

Anonym sa...

GOD SOMMER, håper du får masse sol, og nyter laaaange late sommerkvelder på terassen!

Spets och snor sa...

Tack för titten och ha en underbar sommar du med!

vinklar o vrår sa...

Detsamma, du får också ha en härlig sommar!
Snyggt arbetsrum, är så roligt när man får se hemma hos bilder =)
Ha det så hörs vi! kram

Hem och Lycka sa...

Önskar dig detsamma!

Lily of the valley sa...

Ha en skön avkopplande solig semester
kram Lily