En utmärkelse

Jag har fått något fint; del II.


Titta vilken "fin" utmärkelse jag fått! Särskilt glad blev jag förstås eftersom utmärkelsen kom från en av de bloggerskor jag uppskattar allra mest; Poppins Trädgård, och även innehöll hennes rara ord om mig. Tusen tack!... Och vet ni vad? Före jul fick jag något annat fint av Poppins som jag inte kan låta bli att visa. Ett sött paket, inte virtuellt utan alldeles riktigt, som innehöll så här vackra hjärtan.


Detta är mitt hundrade inlägg på bloggen. Jag har tänkt de senaste dagarna att det vore kul att hinna till hundra före årets slut. Jag hade ingen aning när jag skrev inlägg nummer ett att det faktiskt skulle finnas en massa fantastiska, positiva och vänliga människor som ville ta sig tid att läsa och kommentera. Tack allesammans. Ni har förgyllt mina dagar 2007.... Champagnen spar jag till i morgon kväll. Då måste jag ju faktiskt komma tillbaka med det hundraförsta inlägget så jag kan önska Gott nytt år. Men som sagt - det blir i morgon.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till din utmärkelse! Jag kan ju förstå varför du har fått den!
Önskar jag hade lite mera tid just nu.. att sitta här och drömma mig bort i alla dina fina inlägg.. Men jag får återkomma ikväll, när vårt besök åkt hem igen! :)
Om inte.. Gott Nytt År på dig!
kram!!

Lilla Blanka sa...

Grattis till utmärkelsen!!
Gott Nytt år till dig också!
Mia

Skatan sa...

Jag vet inte hur det är med dig, man jag känner då igen mig på bilden...rysligt mycket ;-)

Tack för det värmande inlägget hos mig!

Stor kram till dig.

/Konsoll-hylle-madame ;-)

Poppins sa...

Grattis till 100:e inlägget! Jag ser framemot MINST 1000 till. Tror du vi sitter här och bloggar om ett år? Ja, det tror jag, men om fem år då?

Vilken härlig mortel. Lika vacker som användningsbar.

Jag önskar dig och din familj en bra slut på 2007 och ett gott nytt år!

kramar

Ljuva ro sa...

Roligt med en utmärkelse! det är du verkligen värd! Gott nytt år!

Lily of the valley sa...

Jag gratulerar till det 100:e inlägget och till utmärkelsen.
Vill passa på att önska dig ett Gott Nytt År
kram Lily

EVA / whiskyochchampagne sa...

Ville bara önska dig ett GOTT NYTT ÅR !!!
***
KRAM EVA

Signes Vind sa...

Grattis till det 100:ade inlägget och GOTT NYTT ÅR!!
Hoppas du får precis ett sådant år som du önskar dig.
Uppskattar din blogg så - jag hoppas verkligen att du orkar hålla på med den för den är ett andningshål för många av oss som läser den!
Kram / Lotta